Nowa strona Oriflame (szczegóły poniżej):
Katalog Oriflame i zawarte w nim promocje obowiązują 3 tygodnie. Data rozpoczęcia i zakończenia katalogu widnieje na okładce w prawym górnym rogu.
Zamówienia można składać:
- samodzielnie przez Internet – po rejestracji (zakładka Gdzie kupić?) na swojego maila otrzymujesz hasło i numer klienta /konsultanta oraz link z przekierowaniem na oficjalną stronę Oriflame. Twój numer jest zarazem loginem na stronę www.oriflame.pl. Produkty dodaje się po prostu do KOSZYKA.
- osobiście w naszym biurze (dotyczy osób z okolic Słupcy woj.wielkopolskie. Adres: ul. Warszawska 25, 62-400 Słupca).
- sms’em lub telefonicznie (mój nr 782 301 920) - dla osób, które niezbyt pewnie czują się w zamawianiu internetowym.
A po zalogowaniu na stronie mamy wgląd w: katalog aktualny oraz kolejny, informacje o wszystkich produktach i opinie, promocje, wyprzedaże, niższe ceny (aż 20% taniej niż w katalogach), produkty Wellness i suplementy diety, oraz nagrody, które można zdobyć za punkty.
Przez stronę dokonuje się zakupów. Dodajemy produkty do koszyka (na samej górze jest opcja ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE). Wybieramy DOSTAWA (np. adres domowy - paczka będzie po 3 dniach roboczych, wyświetli nam się data dostawy i opcje zapłaty - można zapłacić z góry lub przy odbiorze)
Aby mieć 2 tyg. na uregulowanie płatności wypełnia się wniosek i dołącza ksero dowodu oraz odsyła do firmy. Osoby zainteresowane tą opcją proszę o kontakt (Daria: 782 301 920), ponieważ muszę przysłać taki wniosek częściowo już wypełnionymi danymi.
Następnie potwierdzamy
ostatecznie nasze zamówienie klikając KUPUJĘ I ZAPŁACĘ. ALE zanim zatwierdzi się paczkę, można w niej dokonywać zmian
(Klikamy ponownie w ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i możemy dodać kolejne produkty. Produkty raz dodane do koszyka nie znikają, ale można z nich
coś usunąć – po kliknięciu w krzyżyk. Promocje wiązane, redukcje cen i punktów dokonują
się po kliknięciu AKCEPTUJ, wtedy
ukazują się ostateczne punkty i ceny, zawsze proszę sprawdzić czy wszystko się zgadza.
Opłata kurierska? – wszystko wyjaśnione na odwrocie cennika – przy 100 PP firma pokrywa koszty, a przy mniejszym zamówieniu, można wybrać i zakupić jeden z 2 proponowanych kosmetyków (podane będą też po przejściu AKCEPTUJĘ. Po dopisaniu takiego produktu firma Oriflame pokrywa koszty opłaty kurierskiej, jeżeli taka opcja Ciebie nie interesuje możesz zostawić opłatę za wysyłkę. Szczegóły w zakładce Cennik i Rabaty
Nowa strona:
Z
dniem 21.04.2015 zmianie uległa oficjalna strona Oriflame Poland. Nowa
modna strona ma być ułatwieniem dla osób z niej korzystających, jednak
jak wszystko na początku, spowodowała niemałe zamieszanie wśród
Konsultantów. W końcu nie każdy musi wszystko wiedzieć, a większość
korzystając z takich stron, składa tylko zamówienie i sprawdza oferty.
Dla Was zamieszczam informacje, co i jak :) Powodzenia :)
1. KROK - logowanie
- tutaj trudności raczej nie będzie, wpisujemy swój numer /e-mail i
hasło, problem mogą mieć jedynie osoby, które hasła nie pamiętają,
ponieważ to zapamiętane wcześniej mogło zniknąć ;)
2. KROK - zamawianie - klikamy w ZAMÓWIENIE UPROSZCZONE w prawym górnym rogu, czyli bez większych zmian. Następnie dodajemy produkty poprzez wpisanie ich kodów i ilości do listy. Klikamy DODAJ DO KOSZYKA.
3. KROK - jesteśmy w naszym KOSZYKU ZAMÓWIEŃ,
ceny jeszcze się nie zredukowały (dotyczy promocji wiązanych), ale są
już tańsze niż w katalogu, czyli widzimy ile oszczędzamy. Redukcji nie
uległy też punkty PP, o czym należy pamiętać, jeżeli zbieramy ja
specjalnie dla nagrody. Jeżeli zrezygnujemy z produktu, możemy go
usunąć klikając w krzyk. Wybieramy ZAMÓW - nie będzie to jeszcze
ostateczne zatwierdzenie paczki.
4. KROK - widzimy SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA - najpierw Promocje i Oferty, np. Oferta na tydzień katalogu, Produkty zwalniające z opłat za wysyłkę, Bonus dla Urody itp. Jeżeli zapomnieliśmy dodać w zamówieniu, np. Ofertę na tydzień katalogu - wystarczy na górze w prawym rogu kliknąć w ZAMÓWIENIE UPROSZCZONE i dodać tak jak poprzednie produkty, zamówione wcześniej produkty nie znikną z koszyka.
Niżej mamy nasz koszyk i zredukowane ceny zamówionych produktów (oczywiście jeżeli akurat jest taka promocja jak w podanym przykładzie). Widzimy ostateczną liczbę punktów i wiemy, czy nam wystarczy, czy jeszcze coś zamówić.
Gdyby jednak zatwierdziło się zamówienie przez przypadek, szybki telefon do Oriflame może je anulować :) wtedy wprowadzamy i zatwierdzamy wszystko od nowa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz