Jak zamawiać?

Nowa strona Oriflame (szczegóły poniżej):




Katalog Oriflame i zawarte w nim promocje obowiązują 3 tygodnie. Data rozpoczęcia i zakończenia katalogu widnieje na okładce w prawym górnym rogu.

Zamówienia można składać:
  • samodzielnie przez Internet – po rejestracji (zakładka Gdzie kupić?) na swojego maila otrzymujesz  hasło i numer klienta /konsultanta oraz link z przekierowaniem na oficjalną stronę Oriflame. Twój numer jest zarazem loginem na stronę www.oriflame.pl. Produkty dodaje się po prostu do KOSZYKA. 
  • osobiście w naszym biurze (dotyczy osób z okolic Słupcy woj.wielkopolskie. Adres: ul. Warszawska 25, 62-400 Słupca). 
  • sms’em lub telefonicznie (mój nr 782 301 920) - dla osób, które niezbyt pewnie czują się w zamawianiu internetowym. 

A po zalogowaniu na stronie mamy wgląd w: katalog aktualny oraz kolejny, informacje o wszystkich produktach i opinie, promocje, wyprzedaże, niższe ceny (aż 20% taniej niż w katalogach), produkty Wellness i suplementy diety, oraz nagrody, które można zdobyć za punkty.

Przez stronę dokonuje się zakupów. Dodajemy produkty do koszyka (na samej górze jest opcja ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE). Wybieramy DOSTAWA (np. adres domowy - paczka będzie po 3 dniach roboczych,  wyświetli nam się data dostawy i opcje zapłaty - można zapłacić z góry lub przy odbiorze)

Aby mieć 2 tyg. na uregulowanie płatności wypełnia się wniosek i dołącza ksero dowodu oraz odsyła do firmy. Osoby zainteresowane tą opcją proszę o kontakt (Daria: 782 301 920), ponieważ muszę przysłać taki wniosek częściowo już wypełnionymi danymi.

Następnie potwierdzamy ostatecznie nasze zamówienie klikając KUPUJĘ I ZAPŁACĘ. ALE zanim zatwierdzi się paczkę, można w niej dokonywać zmian (Klikamy ponownie w ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE i możemy dodać kolejne produkty. Produkty raz dodane do koszyka nie znikają, ale można z nich coś usunąć – po kliknięciu w krzyżyk. Promocje wiązane, redukcje cen i punktów dokonują się po kliknięciu AKCEPTUJ, wtedy ukazują się ostateczne punkty i ceny, zawsze proszę sprawdzić czy  wszystko się zgadza.


Opłata kurierska? – wszystko wyjaśnione na odwrocie cennika – przy 100 PP firma pokrywa koszty, a przy mniejszym zamówieniu, można wybrać i zakupić jeden z 2 proponowanych kosmetyków (podane będą też po przejściu AKCEPTUJĘ. Po dopisaniu takiego produktu firma Oriflame pokrywa koszty opłaty kurierskiej, jeżeli taka opcja Ciebie nie interesuje możesz zostawić opłatę za wysyłkę. Szczegóły w zakładce Cennik i Rabaty


Nowa strona: 


Z dniem 21.04.2015 zmianie uległa oficjalna strona Oriflame Poland. Nowa modna strona ma być ułatwieniem dla osób z niej korzystających, jednak jak wszystko na początku, spowodowała niemałe zamieszanie wśród Konsultantów. W końcu nie każdy musi wszystko wiedzieć, a większość korzystając z takich stron, składa tylko zamówienie i sprawdza oferty. Dla Was zamieszczam informacje, co i jak :) Powodzenia :)

1. KROK - logowanie - tutaj trudności raczej nie będzie, wpisujemy swój numer /e-mail i hasło, problem mogą mieć jedynie osoby, które hasła nie pamiętają, ponieważ to zapamiętane wcześniej mogło zniknąć ;) 



2. KROK - zamawianie - klikamy w ZAMÓWIENIE UPROSZCZONE w prawym górnym rogu, czyli bez większych zmian. Następnie dodajemy produkty poprzez wpisanie ich kodów i ilości do listy. Klikamy DODAJ DO KOSZYKA.


3. KROK - jesteśmy w naszym KOSZYKU ZAMÓWIEŃ, ceny jeszcze się nie zredukowały (dotyczy promocji wiązanych), ale są już tańsze niż w katalogu, czyli widzimy ile oszczędzamy. Redukcji nie uległy też punkty PP, o czym należy pamiętać, jeżeli zbieramy ja specjalnie dla nagrody. Jeżeli zrezygnujemy z  produktu, możemy go usunąć klikając w krzyk. Wybieramy ZAMÓW - nie będzie to jeszcze ostateczne zatwierdzenie paczki.


4. KROK - widzimy SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA - najpierw Promocje i Oferty, np. Oferta na tydzień katalogu, Produkty zwalniające z opłat za wysyłkę, Bonus dla Urody itp. Jeżeli zapomnieliśmy dodać w zamówieniu, np. Ofertę na tydzień katalogu - wystarczy na górze w prawym rogu kliknąć w ZAMÓWIENIE UPROSZCZONE i dodać tak jak poprzednie produkty, zamówione wcześniej produkty nie znikną z koszyka.


Niżej mamy nasz koszyk i zredukowane ceny zamówionych produktów (oczywiście jeżeli akurat jest taka promocja jak w podanym przykładzie). Widzimy ostateczną  liczbę punktów i wiemy, czy nam wystarczy, czy jeszcze coś zamówić.



5. KROK - klikamy KUPUJĘ I ZAPŁACĘ, na maila otrzymamy potwierdzenie. W tym momencie zamówienie jest realizowane i nie można go edytować.

Gdyby jednak zatwierdziło się zamówienie przez przypadek, szybki telefon do Oriflame może je anulować :) wtedy wprowadzamy i zatwierdzamy wszystko od nowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz